maandag 16 mei 2016

Life is like a box of..........

Ok daar ben ik dan weer, ik ben er dus achter dat ik 3 berichten moet maken om mijn 3 projectjes te kunnen uploaden in de challenge, hihihihiih. Zoals ik jullie al vertelde ik ben nu pas begonnen met een blog en ben dus echt nog aan het leren.

Hier is dus het 2e projectje wat ik gemaakt heb voor de challenge van Sherri Baldy. Het is de challenge op  " mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden"

Dit keer is het een doosje waar je lekker chocolaatjes in kunt doen en aan iemand kan geven. De tekst die erin staat is van de film RAINMAN en mijn dochter is verzot op deze tekst.

Ik hoop dat jullie deze ook weer leuk vinden, het was in ieder geval heel leuk om te maken en zeker om te kleuren.

xxx Natascha

UPDATE:

Met deze inzending ben ik in de top 3 gekomen van de challenge, super leuk!!!!







 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Superleuk gemaakt!
    Wat leuk dat je meedoet bij mijn besties kleuren met distressinkt en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gemaakt!
    Wat leuk dat je meedoet bij mijn besties kleuren met distressinkt en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!
    Gr Miranda DT mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk!
    Gr Miranda DT mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geslaagd!!!!!

    Dank je wel voor het mee doen bij ons op Mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden.

    Liefs Bianca DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful your participation. Thank you for participating with us in color with pencil and ink Distress.
    Luck
    A HUG
    DT Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk doosjeheb je gemaakt! De tekst is super en past inderdaad goed bij de chocolaatjes.
    Leuk dat je meedoet bij mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden.
    Misschien is het leuk om ook even te vermelden in je bericht dat je met de challenge van "mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden " meedoet en dit terug te linken naar het challengeblog. Als je niet weet hoe dit moet, op http://bloggendoejezo.blogspot.nl staat heel veel informatie over bloggen. Misschien heb je hier iets aan bij het bloggen.
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o dank je wel voor je tip Geertje, ben echt nog een leek op gebied van Bloggen. hahahah.
      ga zeker eens kijken op die site met informatie.
      liefs natascha

      Verwijderen
  8. Wat een prachtig doosje!
    En zo mooi gekleurd.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Mijn Besties kleuren met Distress inkt en Potloden.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig doosje!
    En zo mooi gekleurd.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Mijn Besties kleuren met Distress inkt en Potloden.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaaf doosje heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet aan onze challenge !

    Groetjes San (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, dank je wel voor het meedoen aan onze challenge Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En potloden.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mag met 3 kaarten/project meedoen. Moet niet.
    Maar deze is wel heel erg mooi. Ook mooi gekleurd.
    Dank je wel voor je deelname aan mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je mag met 3 kaarten/project meedoen. Moet niet.
    Maar deze is wel heel erg mooi. Ook mooi gekleurd.
    Dank je wel voor je deelname aan mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Natascha,
    Wat een super schattig doosje.
    Groetjes,
    Ilona keller DT mijn besties inkleuren met Distress inkt en potliden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Natascha,
    Wat een super schattig doosje.
    Groetjes,
    Ilona keller DT mijn besties inkleuren met Distress inkt en potliden.

    BeantwoordenVerwijderen