maandag 16 mei 2016

challenge Besties kleuren

Hoi Hoi,

Nou eindelijk een berichtje op mijn eigen blog, heb het lang tegen gehouden omdat ik al een facebook pagina heb maar dan ga ik er nu toch maar aan geloven.
Hier zal ik verschillende van mijn creatie`s opzetten.

Nu ga ik dus mee doen met een challenge, mijn eerste keer dat ik zoiets doe,
van Sherri Baldy.
Het gaat erom dat je besties inkleurt en daar een leuk projectje mee maakt, het thema is dit keer ANYTHING GOES, dus dat is makkelijk...... nou ja hihihihi

Ik hoop dat jullie me creaties leuk vinden en als ik gewonnen heb zal ik het zeker hier plaatsen.

tot de volgende keer.

xxx natascha
Het eerste kaartje is gemaakt met een DDD mal en in lekker vrolijke kleurtjes.



 

6 opmerkingen:

  1. Gelukt zie ik!
    Netjes!
    Gr Miranda DT mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukt zie ik!
    Netjes!
    Gr Miranda DT mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meedoet aan je eerste challenge!
    Je kaart is prachtig. Mooie kleuren heb je gebruikt!

    Sucses met de challenge!

    Xxx Monique DT. Mijn Besties inkleuren met distress inkt en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je meedoet aan je eerste challenge!
    Je kaart is prachtig. Mooie kleuren heb je gebruikt!

    Sucses met de challenge!

    Xxx Monique DT. Mijn Besties inkleuren met distress inkt en potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super je kaartje! en leuk dat je meedoet aan onze challenge !

    Groetjes San (DT )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt met hele mooie kleuren. Leuk dat je een blog bent begonnen en meedoet.
    Dank je wel voor je deelname aan mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen