maandag 16 mei 2016

hoog merci doosje

Goed, ik krijg het onder de knie, hihihihi. Wat is knutselen dan toch ooit makkelijker dan pc werk.

Hier is dus mijn 3e creatie voor de challenge ¨Mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden¨ van Sherri Baldy.
Ook doe ik met dit schattige mercidoosje mee bij de challenge van ¨kleuren met potloden challenge¨

Dit keer is het een ontwerpje die ik heb gekregen, het is een hoog mercidoosje waar je ook gezellig nog 2 thee zakjes in kan doen.
Ook dit was weer heel leuk om te maken.

xxx natascha

wie komt er gezellig eentje drinken en snoepen.........
 









 
 


8 opmerkingen:

  1. Met dit leuke mercidoosje heb ik me net ook opgegeven bij een andere challenge namelijk op kleuren met potloden,hierbij de link naar hun blog, mss leuk om ook mee te toen.
    http://kleurenmetpotlodenchallenge.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaart Natascha!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, gezellig!

    Gr Miranda DT mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige box.
    Dank je wel voor het mee doen bij ons op Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt en Potloden challenge.
    Liefs Bianca DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful your participation. Thank you for participating with us in color with pencil and ink Distress.
    Luck
    A HUG
    DT Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren en heel mooi doosje.
    Ik kan alleen geen volger van je blog worden.
    Dank je wel voor je deelname aan mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat het nu wel, ik heb me google+ account nu gekoppeld, dat moest schijnbaar. Ik weet het anders niet wat ik fout doe. hihihi

      Verwijderen