maandag 23 mei 2016

Boekje liefdes egeltjes

Hoi hoi allemaal,

vandaag een paar foto`s van het aller eerste boekje wat ik gemaakt heb naar aanleiding van een online sol van Tiets.
Het was heel leuk om te doen en goed te volgen, tuurlijk paar beginners foutjes maar dat mag, toch???? hihihih.

Het pimpen was wel wat moeilijker omdat ik niet veel papier had wat ik kon verwerken, ik had al wel de super lieve egel stempeltjes van Penny Black gekozen en ben daar rond verder gaan werken.

Zelf vind ik het zeker geslaagd en ik zal het boekje echt nog een keer maken.

Hoop dat jullie het ook een leuk projectje vinden en als jullie hem ook eens willen maken kijk dan bij ¨Tiets Creatieve wereld¨ op haar faceboekpagina, of klik op onderstaande link.

Tot de volgende creatie
xxx
natascha












2 opmerkingen: