zaterdag 9 juli 2016

Kadootje vriendin

hoi hoi,

Even stil geweest rond mij maar dat komt omdat ik iets nieuws heb ontdekt, zelf mini album`s maken, ojeeeee dat is leuk maar veel werk. hihihi

Dus daar kruipt nu erg veel van mijn hobbytijd in en kan ik jullie er nog geen laten zien die echt helemaal af is, ben er gewoon met 3 tegelijk bezig, niet slim maar ja wel afwisselend hahaha.

Maar hier nog een leuk kadootje wat ik tijdje heb gemaakt voor een vriendin die 28 jaar werd.
Een leuk papieren tasje gepimpt en daarin een action harten doosje die ik ook versierd heb. Hierin heb ik haar lievelings chocolaatjes gedaan.

Bij dit afdrukje had ik nog geen van mijn faber castel potloden dus vandaar een rustiger afdrukje.

Nou ga weer snel verder met mijn album`s zodat ik er snel een kan laten zien aan jullie.

Veel liefs
Natascha
  
 
 
 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten