dinsdag 14 juni 2016

laten we gaan winkelen

Hoi Hoi,

Gisteren nog een kaartje gemaakt zomaar voor in de doos als ik een keer een kaartje nodig heb.
Nu ben ik eerst aan het worstelen geweest om een watermerk op mijn foto`s te krijgen, daarom dat ik vandaag pas dit kaartje post.

De gebruikte materialen zijn:

Faber Castell potloden nrs:  168-170-129-280-108
Papier van Joy good old day`s
en natuurlijk de geweldige filmstrip

hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Met dit kaartje ga ik weer meedoen met de challenge van:
¨mijn besties kleuren met distress en potloden¨ #4

Liefs Natascha


 



 


6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en super dat je mee doet met onze challenge Natascha !

    Groetjes DT-member Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart.
    Gezellig dat je mee doet bij onze challenge.

    Liefs Bianca Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje!
    Leuk dat je weer meedoet aan onze Challenge.

    Groetjes DT member Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief,leuk dat je meedoet met onze challenge bij Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk kaartje!
    Gezellig dat je meedoet bij Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden.
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie top 3 gehaald met dit keertje, op naar de volgende challenge.

    BeantwoordenVerwijderen